Jun 15, 2011

KEMALANGAN JALANRAYA

pagi td lepas aku gi atm ngan emet(kwn aku),kitorang ternmpk satu kereta da terbalik..mula2 igtkn org luar la so aku ngan emet buat xphm je bukan sbb x amik berat tp sbb kitorg masih dlm waktu kelas(lecturer bg kuar mkn jap)..then tibe2 aku ternmpk junior aku kt tepi kereta tu tgh calling2 sape pun aku xtau..jd aku ngan emet turun la dr kereta nk tgk..rupa2nya btol2 junior aku yg xcdent tu..kereta toyota vios suda hancur..Alhamdulillah xde sape yg cedera parahdan xde yg terkorban..punca kemalangan dikatakan berpunca drpd brek kereta berkenaan gagal berfungsi...so ini ade few gambar utk korg tgk..mari kita sama berdoa agar bnda yg sama xkn berlaku pada kita dan keluarga kita mahupun rakan2..






p/s : pandu cermat jiwa selamat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...